هیچستان

... زیر این طاق کبود ، یکی بود یکی نبود

هیچستان

... زیر این طاق کبود ، یکی بود یکی نبود

عاشقانه

تویی بــا من ، منم با تــــو                                 بـــــزار ببـــافـم موهاتـــو

تــــو خندیـدی و نوشیــدم                                 از اون فنجـون چشماتـــو

تـو شیرینـی و فرهــــــادم                                 منم مجنــــون و لیلاتــــو

یه موسیقی لایـت و شمع                                 یــــه پُک از کنج لبهاتـــو

ولـیعصــــر و غــروب ســرد                                 یه دست گرم تو دستاتو

هیروشیمــــا میشه قلبـم                                 وقتـی میبـــاره اشکـــاتو

چرا چند وقته که سـردی؟                                 بـیـــا و وا کــن اخـمـــاتو

من شکستم کافیه

- چرا حرف نمیزنی دیگه؟

- چی بگم مثلا؟ چیزای تکراری؟

- دیگه دعوامم نمی کنی؟

(سکوت)

شاید سکوت بهتره... شاید بهتره چیزایی که تو ذهنمه نگم!

شاید بهتره ندونه که دیر شده... من شکستم کافیه ، نمیگم که تو نشکنی...

شبی که صبح نمیشه

زل زدم به تهران ... چراغای کوچیک و بزرگ ، دور و نزدیک سوسو میزنن

به هر چراغ روشنی که نگاه می کنم به این فکر می کنم که چه داستانی داره با خودش

چند نفر زیر نورش زندگی می کنن؟ مرد ، زن ، دختر ، پسر ، پیر ، جوون

شادن و می خندن ؟ یا افسرده و غمگینن ؟

به تعداد چراغای روشن داستان هست اینجا ...

و هر بار من خودمو می زارم جای یکی از اون آدما و تا صبح زندگی می کنم.

باهاشون می خندم ، گریه می کنم ، به دنیا میام ، میمیرم

از این فاصله چراغا دیده می شن ، انگار شب آرومیه اما فقط خدا می دونه که تو دل هر پنجره از این خونه ها چه خبره...

من اینجام ، شبه... شبی که صبح نمیشه